۸ پاسخ

تا بیست روز یک بستم بعدش تا پنجاه روزش شد دو بستم رد انداخت رو پاش الان سه میبندم

بستگی به بچتون داره من تا ۴۰روزگی صفر میبستم الان ده روزه یک میبدم

منکه هنوزم۱میبندم

تاحدود۲۰روز سایزیک بستم ردش میموند دو بستم

من تا ۲۰ روزگی استفاده کردم. کش هاش رد مینداخت. دو روزه دیگه سایز ۲ میبندم

روی مای بیبی نوشته ۲تا۵کیلو

سایز یک تا 10 روزگی فک کنم من یک بسته شو تموم کردم دیدم روی پای بچم رد انداخته دیگه دو بستم براش

سوال منم هس😁🙈

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی