من فعلا ۳میزنم کم کم داره کوچیک میشه
من از اواخر دو سه میبندم
بستگی به وزن بچه داره
پسر من پنج ماهش داره میشه پنج میبندم چهار واسش خیلی جا مینداخت با اینکه خیلی تپلم نیست
من هنوزم دارم ۳ میبندم اندازشه
من الان سایز ۳ دارم میبندم،بستگی به وزن گرفتن بچه داره
دختر من داره میشه ۴ ماهش
3 براش خوبه الان
تا ۹ کیلو
من تازه ۳ رو شروع کردم
نوشته تا ۹ کیلو اوکیه
الان سه میبندم هنوزم اندازشه حالا حالا
الان من ۳میبندم
4ماهگی
من الان یه دو،۳هفته ای میشه ۴ میبندم
تقریبا تااخر ۴ماهگی ۳ بستم الان که رفته تو ۵ دارم ۴میبندم
من یک بسته استفاده کردم همونم تنگ شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.