پوشک سایز ۳ رو تا چندماهگی استفاده کردین؟

۱۳ پاسخ

من فعلا ۳میزنم کم کم داره کوچیک میشه

من از اواخر دو سه میبندم

بستگی به وزن بچه داره

پسر من پنج ماهش داره میشه پنج میبندم چهار واسش خیلی جا مینداخت با اینکه خیلی تپلم نیست

من هنوزم دارم ۳ میبندم اندازشه

من الان سایز ۳ دارم میبندم،بستگی به وزن گرفتن بچه داره

دختر من داره میشه ۴ ماهش
3 براش خوبه الان
تا ۹ کیلو

من تازه ۳ رو شروع کردم
نوشته تا ۹ کیلو اوکیه

الان سه میبندم هنوزم اندازشه حالا حالا

الان من ۳میبندم

4ماهگی

من الان یه دو،۳هفته ای میشه ۴ میبندم
تقریبا تااخر ۴ماهگی ۳ بستم الان که رفته تو ۵ دارم ۴میبندم

من یک بسته استفاده کردم همونم تنگ شد

سوال های مرتبط

مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۵ ماهگی