۶ پاسخ

بستگی به بچت داره عزیزم میبینی تنگه سه بخر
برند هانیز خیلی قواره ش بزرگه میخوای شماره ۲ هانیز بگیرخیلیییییی بهتر از مای بیبی و مولفیکسه

الان سایز سه رد میندازه برا بچه من

من سایز ۲ هیچی استفاده نکردم از ۲ ماهگی دارم سایز ۳ می بندم هنوزم براش بزرگه فک میکنم حالا حالاها باید استفاده کنم

من از ۲ ماهگی تا الان هم دارم سایز ۳ مای بی بی استفاده میکنم
البته پسرم خوب وزن نگرفت تو ۳ ماه کلا ۱ کیلو اضافه کرد

بستگی ب وزن بچه داره من تا چند وقت پیش استفاده میکردم تازه چهار گرفتم اینم فک میکنم بزرگه ی بسته دیگ باید سه بگیرم

من تا ۳ ماهگی استفاده کردم

سوال های مرتبط