بستگی به بچت داره عزیزم میبینی تنگه سه بخر
برند هانیز خیلی قواره ش بزرگه میخوای شماره ۲ هانیز بگیرخیلیییییی بهتر از مای بیبی و مولفیکسه
الان سایز سه رد میندازه برا بچه من
من سایز ۲ هیچی استفاده نکردم از ۲ ماهگی دارم سایز ۳ می بندم هنوزم براش بزرگه فک میکنم حالا حالاها باید استفاده کنم
من از ۲ ماهگی تا الان هم دارم سایز ۳ مای بی بی استفاده میکنم
البته پسرم خوب وزن نگرفت تو ۳ ماه کلا ۱ کیلو اضافه کرد
بستگی ب وزن بچه داره من تا چند وقت پیش استفاده میکردم تازه چهار گرفتم اینم فک میکنم بزرگه ی بسته دیگ باید سه بگیرم
من تا ۳ ماهگی استفاده کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.