۹ پاسخ

من تاامروز دو میبستم ازفردا سه میندم براش

والا من از بدو تولد تا یک. ماهگی دو بستم.
وسطای یک. ماهگیش سه بستم. تا الان ک سه ماهشه ولی باز تنگه گفتم این سری چهار میخرم ـ
ب نظرم. مونده ب جثه بچه
چون دوست من بچش با پسره من هم سنن اون. همچنان داره دو میبنده. ولی من چهار میخوام ببندم

رو خودش زده تا ۷ کیلو منم هنوز دو میبندم سه بزرگ وزنش ۵و۷۰۰

من تا 5بستم

دختر من 5 کیلو و خورده ای شاید باشه
دو میبندم هنوز

بستگی به بچه خودت داره من بچم یکم قدش بلنده دیدم نم میده سایز سه میبندم

بستگی به مارک پوشک وسایز کمر و دور ران بچه داره،مثلا پسر من ۴۳۰۰هست ولی چون دور رانش تپله از زمانی که ۳۵۰۰ بود از سایز ۳مولفیکس استفاده میکنم

من تا ۵ کیلو استفادم شد، بعدش دیگ‌پاهاشو رد مینداخت از ۳ استفاده کردم
در کل تا وزن ۶ کیلو میشه
شما دیگ باید از سایز ۳ استفاده کنی کم کم

تا 6کیلو

سوال های مرتبط

مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی