من تاامروز دو میبستم ازفردا سه میندم براش
والا من از بدو تولد تا یک. ماهگی دو بستم.
وسطای یک. ماهگیش سه بستم. تا الان ک سه ماهشه ولی باز تنگه گفتم این سری چهار میخرم ـ
ب نظرم. مونده ب جثه بچه
چون دوست من بچش با پسره من هم سنن اون. همچنان داره دو میبنده. ولی من چهار میخوام ببندم
رو خودش زده تا ۷ کیلو منم هنوز دو میبندم سه بزرگ وزنش ۵و۷۰۰
من تا 5بستم
دختر من 5 کیلو و خورده ای شاید باشه
دو میبندم هنوز
بستگی به بچه خودت داره من بچم یکم قدش بلنده دیدم نم میده سایز سه میبندم
بستگی به مارک پوشک وسایز کمر و دور ران بچه داره،مثلا پسر من ۴۳۰۰هست ولی چون دور رانش تپله از زمانی که ۳۵۰۰ بود از سایز ۳مولفیکس استفاده میکنم
من تا ۵ کیلو استفادم شد، بعدش دیگپاهاشو رد مینداخت از ۳ استفاده کردم
در کل تا وزن ۶ کیلو میشه
شما دیگ باید از سایز ۳ استفاده کنی کم کم
تا 6کیلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.