۹ پاسخ

دخترم چهار ماهش میشه تازه سایز سه میبندم

من از دوماهگیش که ۵۳۰۰شد
بستم گمونم تا۸کیلو بشه بست

من از ۵ کیلو

من اخر دوماهگی

بستگی ب چثه ی بچه داره من هنوز سایز ۲ استفاده میکنم

من هنوز دو هانیز استفاده میکنم

من الان يه هفتس دارم ميبندم

بستگی ب مارک پوشکم داره

من از۵کیلوشد

سوال های مرتبط

مامان کایآ مامان کایآ ۱۵ ماهگی
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۹ ماهگی