من از اول دوماهگی و با وزن ۶ کیلو
من از دو ماه و ۲۰روزگی
من از سه ماه و نیمی
من از الان . این بسته تموم بشه یه ۵ تا مونده ۳ میبندم. جا میندازه و پس میده
من از ۵کیلویی دیگه سایز۳بستم
ببخشید من الان دارم ۴میبندم ۳کوچیک شده مدفوعش میزنه بیرون
من ۲ماه ونیم بود۳بستم دیدم ۲داره کوچیک میشه مدفوع میکردزوددرمیومدروپاش جامینداخت توهم اگه این عائم داره شروع کن ۳ببند
من دو ماهگی اخرای دو هم ۴ بستم
از ۶ کیلو به بالا
هر زمانی دیدی ۲ کوچیک شده ۳ بخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.