۱۵ پاسخ

سلام خوبی با مامانای بیرجندی گروه زدیم خاستی بیای بم پیام بده روبیک
@Kh_8458

من تا ۴ماهگی بستم

من از امروز بستم چون سایز ۲ رون بچم قرمز میکرد من تا دو هفته پیش یک میبستم خوب بود ولی یهو انگار هم یک تنگ شد هم دو چون دو هفته بیشتر ۲ نبستم

۲ماهگی بخاطر اینکه ختنه ش کردم،گفتم اذیت نشه

من هنوز۳میبندم

تا ۷کیلو. یعنی اول چهارماه

خخخخخ من هنوز برا دخترم سه هانیز می‌بندم چون هفت کیلوئه

ی هفته هس ۳ میبندم

تا سه ماهگی

الان استفاده میکنم۷کیلوه

من 2هفتس 3میبندم

سه ماهشه هنو اندازس رد نمیندازه

من هنوز استفاده نکردم

سه ماهگی فقد

۲ ماهگی چون بچم رون هاش بزرگ بود

سوال های مرتبط