سلام خوبی با مامانای بیرجندی گروه زدیم خاستی بیای بم پیام بده روبیک
@Kh_8458
من تا ۴ماهگی بستم
من از امروز بستم چون سایز ۲ رون بچم قرمز میکرد من تا دو هفته پیش یک میبستم خوب بود ولی یهو انگار هم یک تنگ شد هم دو چون دو هفته بیشتر ۲ نبستم
۲ماهگی بخاطر اینکه ختنه ش کردم،گفتم اذیت نشه
من هنوز۳میبندم
تا ۷کیلو. یعنی اول چهارماه
خخخخخ من هنوز برا دخترم سه هانیز میبندم چون هفت کیلوئه
ی هفته هس ۳ میبندم
تا سه ماهگی
الان استفاده میکنم۷کیلوه
من 2هفتس 3میبندم
سه ماهشه هنو اندازس رد نمیندازه
من هنوز استفاده نکردم
سه ماهگی فقد
۲ ماهگی چون بچم رون هاش بزرگ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.