خانوما میخوام ساک بچمو ببندم چیا لازمه بزارم؟؟؟

۵ پاسخ

هنوز نبستی مریم 🤣😐🤕خواهر بزار وقتی زاییدی خودم میام می‌بندم دیگه برو جمع کن براش وسایل شو 🙄🤣

فقط اینکه شیرخشک و شیشه خوده بیمارستان نبینه و همون اولم سعی نکن شیرخشک بدی تا میتونی شیر خودت یکی دو روز اول بده نگو شیر ندارم بچه هرچی سینه اتو بمکه شیرت بیشتر میشه هرچند همونجا پرستار بهت میگه شیر خودتو باید بدی

ست بیمارستان
دستمال مرطوب
ی بسته مای بیبی
کهنه خشک کن
پتو گرم
چند دست لباس دم دستی
کرم برای نسوختن بچه
کلاه
شیشه شیر
شیرخشک

به سلامتی و دلخوش مامان جون🐣
لباس صفر و یک هرکدوم دو دست
جوراب و کلاه
پتو و دورپیچ
پوشک
دستمال مرطوب
کرم سوختگی
شیشه شیر
شیرخشک
ساک خودتم:
شورت نخی سایز بزرگ
شورت یکبارمصرف
پوشک سایز بزرگ
نواربهداشتی
لباس راحتی یک دست
دمپایی
لباس تمیز برای ترخیص از بیمارستان
شانه
کیف لوازم آرایش
خوراکی های مقوی:خرما،اناناس،آبمیوه

من اینا رو گذاشتم
ست ۷ تیکه بیمارستانی
یک دست پنج تیکه سایز صفر
زیر انداز تعویض
مای بی بی
دستمال کاغذی
دستمال مرطوب
شیشه شیر
شیردوش
پتو دور پیچ
یک کلاه
یک روسری
یک سرهمی برای ترخیص

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد