۱۳ پاسخ

پسرم من ورزنش خوبه ولی اصلا نه تو چهرش نه اندامش نشون نمیده انگار ک لاغره اما در واقع وزنش اوکیه😑😑😑

آخ گفتیییب دقیقا گهواره اینشکلیه

طرف پسرش یک سال و سه ماهگی ۱۲ کیلوعه میگه کمه وزن‌ نمیگیره چیکار کنم😑 واکنش منی که پسرم ۱۸ ماهگی ۹ کیلو و نیمه🤫🤫

من که عذاب وجدان میگیرم بخاطر بچم چون یسریا همسن دخترمن بعد میگن 12.13 کیلو کمه و وزن نگرفتن بچه هاشون درحالی که من با بدبختی تازه دخترم شده8کیلو نیم😕

من هیچ وقت جواب نمیدم
چون واقعا هر مادری میفهمه از جثه بچش
هدف فقط تعریفه
یا میگن قد و وزن بچه هاتونو میگین
من بازم نمیگم 🫠

من جزو اون مامانام که نمیدونم نرمال قد و وزن و مقدار غذایی که باید بخوره مقدار حرفی که باید بزنه چقدر اما خودم از روی ظاهر میدونم که لاغر یا چاق

خدایی منم حرص میخورم خب بامصب توکه میدونی۱۳ کیلو برا بچه۱۵ ماهه تازه زیاده چیو میخوای وابت کنی که میای میپرسی ینی خوبه؟؟؟؟؟ نه عنتر خانوم خوب نیس🤣🤣 حالا منم کلی عذاب وجدان و خودخوری دارم مه چرا دخارم چن ماهه استپه و فلان

جانیم درخواست ور من بون ۳نفره درخواست ورمیشم اولمادی

🤣🤣🤣 راست میگی وقتی رفتید بهداشت قد وزن کردید گفته خوبه دبگه چرا اینجا میپرسید

بعدم میگن چشمش زدن🤣

واقعا بعضیا چی فکر میکنن خودشون خیلی خوب میدونن مارو مسخره کردن

😐😐😐مریض دیلر منیده فیکر خیالا سالار اوقد فیکر الیرم کی منیم قیزیمین وزنی قدی عازدی
بی اوشاخلارا نمنه وریلر ییلر کی بیجور ۱۲کیلو اولوبلار😐

من چی بگم ۸کیلوعه

سوال های مرتبط