۱۶ پاسخ

کلا ازش متنفرم انتخاب من نبود

بی توجهی ایش نسبت به من

رمانتیک نبودنش

کینه ای بودن شدید

وقتی عصبانی میشه ازم سکوت میکنه اصلا حرف نمیزنه
وقتی خانواده اش از من ایراد میگیره ازم حمایت نمیکنه

هیچ شوهرم ماه قربونش برم

بچه ننه بودنش خودشو جر میده برای ننش
ننشم فقد دخترای تحفشو میبینه

خونسردبودنش😩😂

لجبازه خیلییییی و کنترل گر به شدت، ینی یهو میبینی یه جمله که تو به دوستت تو یه چتی گفتی و اون دیده، یا درد و دل کردی و دیده، میشه یه بدبختی و دردسر و جنگی‌که میگی قطعا تمومه زندگی🤦🏻‍♀️ این ویژگیش خیلی بده، یا مثلا به حرفای خونواده من به تک‌تک‌جملاتشون انقدر توجه میکرد و سختگیر بود و که روز زایمانم دعوای شدیدی با مامانم کردن و من بیجاره شدم، جای اینکه خوشحال باشم واسه زایمان، جز بدترین خاطرات زندگیم شد

متنفر نمیشه اسمشو گذاشت ولی گاهی خیبی حرف میزنه خوشم نمیاد....😅😅😅
ما بقی خوبه اوکیه

از اینکه از وقتی دخترش اومده دیگ انگار ن انگار من هستم😂💔😩

اینکه خانواداش برینن توسرشم هم نمی فهمه

همش😂😂😂😂دروغ گفتن،بی نظافتی،کمک های بیجا ودایه مهربان تر ازمادر واسه همه
۶ماهه سرویس صلواتی دوتا ازدوستاشه

😐این که دنبال کل کل کردنه

لجباز کینه ای بی جنبه

از اینکه تمام تلاشش اینه لج دربیاره توام لجت دربیاد ،کیف کنه،یه کرم به تمام معناست

سوال های مرتبط