خانماااا
کسی طرح یسنا اسم نوشته ؟؟چقدر میدن؟

۵ پاسخ

طرح یسنا ثبت نامی نیست
اونی ک ثبت نامی هست ماهی دو میلیون میدن برای بچه های هست ک از سال ۱۴۰۵ ب دنیا میان تا دو سالگی ماهی ۲ میلیون براشون میریزن برداشت نمیشه کرد مث همین طرح یسنا باید خرید کنن

اگه منظورت اون دو تومنه
به ما نمیدن به بچه های متولد ۴۰۵ میدن

نوشتنی نیست وقتی بارداری بری بهداشت محلتون اسمت تو سیستم رد میشه واریز میکنن بچه زیر دو سالم فک کنم اگ قد و‌وزنش زیر نمودار باشه بهش بدن دقیق نمیدونم باز

اسم نوشتنی نیست یه مدته به ما هم تعلق نمیگیره فک کنم دهکمون رفته بالا

نوشتنی نیس همون ک تو بارداری میریم خانه ی بهداشت اسمم اونجا دیگه ثبت میشه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی
مامان مامانی مامان مامانی ۲ سالگی
مامان الینا محمد رضا مامان الینا محمد رضا ۲ سالگی