۲ پاسخ

من کنار همه ساندویچ ها سس قارچ درست میکنم
قارچ تفت بده
ی قاشق ارد سفید
ی لیوان شیر
فلفل سیاه نمک اویشن
اخراش پنیر پیتزا
خیلی خوشمزه میشه

هاداگ دیگه برش میدن سرخ میکنن چیز خاصی نداره

سوال های مرتبط