۳ پاسخ

یک عدد پاره هستم از دیشب تا حالا پاره شدم با جیغ و دادش🙂✋🏻

چقدر عالی من که از ساعت چهار امروز صبح با صدای جیغ و گریه روزمو شروع کردم 😂😂😂

عالیه کیف میکنه ادم🫢🐣

سوال های مرتبط

مامان الـین🧸🫀✨ مامان الـین🧸🫀✨ ۷ ماهگی