۳ پاسخ

ب کمپلکس

عزیزم اگر کم خونی ندارین هیچی
این ریزش مو بخاطر هورموناس
تا ۶ ماهگی بچه حل میشه

مسخره ترین قسمت بعد زایمان همینه دیوونه میکنه ادمو من که زینک پلاس میخورم دیگ نمیدونم چی میشه😕😕😕

سوال های مرتبط