دخترا من شیر میدم میتونم زیتون بخورم؟

۵ پاسخ

زیتون شکم بچه رونرم میکنه راحت پیپی میکنه. من حتی باروغنش شکمشو ماساژمیدم. فقط حبوبات، سویا، خیاروسیب نخورتا4ماهش اینانفاخ ان

اره خیلی خوبه شیر چرب میکنه

والا من همه چی میخورم زیاد حساس نباش بخور بره 😁

بله بخور زیتون خوبه

من که میخورم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان نی نی ها 🧑‍🍼 مامان نی نی ها 🧑‍🍼 ۱۳ ماهگی