خانما من شیر خودمو میدم میتونم زیتون بخورم؟

۴ پاسخ

نفخش زیاده

در حد کم میشه خورد

اره خیلی خوبه ولی ترش نباشه

مگه ضرر داره؟من چندبار پرورده خوردم

سوال های مرتبط

مامان ائلمان🫀👶🏻 مامان ائلمان🫀👶🏻 ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۵ ماهگی