۳ پاسخ

عزیزم من سرما خورده بودم تب هم داشتم حالم خیلی خراب بود میترسم قرص بخورم به خاطر بچه ام شیر هم میدم بهش رفتم دکتر دو تا آمپول داد یه ساعته خوب شدم به نظرم برو دکتر تا بچه ام نگرفته

من که سرما خوردم فقط استامنیفن ۳۲۵مینداختم هر هشت ساعت با شربت عسل تند تند میخوردم

تا میتونی ابجوش و مایعات بخور تا از بدنت دفع بشه ماسک بزن مراقب باش کوچولوت نگیره قرصم سرخود نخوری مطمئن شو که ضرر نداره

سوال های مرتبط