۶ پاسخ

منم خونریزیم شدید بود رفتم پیش دکترم
سونو کرد اخه خونریزی شدید بعضی وقتا بعد از زایمان میتونه خطرناک باشه نمیخوام نگرانت کنم ولی ممکنه مثلا یه ذره از جفت ب رحمت چسبیده باشه و خارج نشده باشه یا هرچیز دیگ ای برای همین لازمه یک سونو انجام بدی ک خیالت جمع بشه
برای من هم سونو نوشت خداروشکر مشکلی نبود ولی گفت نباید انقدر شدید باشه خونریزی و قرص داد بهم کمتر شد تا قطع شد

چیزی نخور خونریزی کم بشه . بذار بیاد بدنت تخلیه شه ..... مقوی بخور ضعف نکنی

چیزی نخور خونریزی کم بشه . بذار بیاد بدنت تخلیه شه ..... مقوی بخور ضعف نکنی

مفنامیک هر هشت ساعت

سلام منم همینجوری بودم خوب شدم چیزب نخوردم خودش به مرورزمان کم میشه

والا من از ۲۱بهمن تاالان خونريزي دارم

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران ۹ ماهگی