۶ پاسخ

کی گفته شیرش خوبه برعکس دارین میگین اصلا بدرد نمیخوره
کی تا حالا تو ایران چیز مجانی از چیزی که پول میدی بهتر بوده

متخصص بچه نامه بنویسه ببری بهداشت بدی بهت میدن.دکتر واس بچه من گیگوز نوشته بود باز همونو بهم دادن

شیرخشک یارانه ای دیگه چیه،اگه منظورتون قیمت پایین تره که به همه میدن تو ماه۸تا میتونی با کدملیش دولتی بخری

چجوری معاینه میکنن؟

شیر یارانه ای خوبه؟

برید امتحان کنید

سوال های مرتبط