مامانا میگم واکسن یک سالگی به دستشون میزنن یا پا؟؟؟

۶ پاسخ

دست راست پای چپ

تودست وپا.اونی که تودسته زیادمهم نیست تو پا بایدحوله بزاری روش ولی خداروشکرخیلی سبکه من فقط روزاول بهش استامینوفن دادم فقط موقعیکه زدنش گریه کردبعدش آروم بودفرداش رفتیم مسافرت

برای پسر من دوتاشو دستش زد

ي دست و ي پا

جفتش.

یدونه دست یدونه پا

سوال های مرتبط

مامان سید مهدی مامان سید مهدی ۲ سالگی