دوستان واکسن یک سالگی چندتاست
تو دست میزنن یا پا ؟

۵ پاسخ

یکی دست یکی پا راست
علائم نداره اصلا انگار نزنی من دیروز زدم

دو تاست یکی تو پا. اون یکی رو هم میشه تو دست زد هم پا بستگی که بهداشت تون داره

دوتا یکی دست یکی پا

دوتا یکی بازو یکی ران
جدیدا شده دوتا قبلا فقط یه دونه بازو بود

یکی داخل دست

سوال های مرتبط

مامان ویهان نفسم مامان ویهان نفسم ۱۷ ماهگی
مامان سید مهدی مامان سید مهدی ۲ سالگی