واکسن یکسالگی راحته کلا تب نداره
به ران پا و بازو میزنن
خیلی خیلی راحته
نیکان فقط ۳،۴ ساعت اول که بعد واکسن بهش استامینوفن داده بودم درد داشت و بیحال بود
وقتی خوبید و بیدار شد کاملا عادی بود
اصلا تب نکرد و بیحالی هم دیگه نداشت
ولی خب منم روز اول هر ۴ ساعت و روز دوم هر ۶ ساعت استامینوفن دادم
همین باعث شد تب و درد نداشته باشه
خیلی راحته
خیلی راحت و سبکه . بدونه به دست میزنن یدونه به پا
خیلی سخته من بعد از واکسن بچم یک ویروس خیلی بدی گرفت مواظبش باش سرما نخوره تا واکسنشو میزنی یکی به پاش یکی به دستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.