واکسن یکسالگی چطوره؟سخته ؟
چندتاست به پامیزنن؟

۸ پاسخ

برای هر بچه ای یکجوریه

واکسن خیلی راحتیه

یه دست ی پا
خیلی سبکه

خیلی راحته یک دست یک پا

اصلااااا پسر من نفهمید انگار ن انگار ک واکسن زد یعنی من استامینوفن ندادم اصلا

خیلی خیلی سبکه
بهداشتی ک بردم
یکی ب پای راست یکی هم به پای چپ زد

سبککککک

ب دست راست و پای راست
من ک امروز بردم زد
بچه فعلن مث همیشه بازی میکنه

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان مهدی ‌و دخترم مامان مهدی ‌و دخترم ۱ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۳ ماهگی
مامان الارز مامان الارز ۱ سالگی
مامان دختر باباش مامان دختر باباش ۱ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۲ سالگی