واکسن یکسالگی چطوره سخته مامانا؟؟

۷ پاسخ

خیلی آسون امروز پسر من زد راحت بود

برای تولد فسقلیتون اگه مینیمال پسندید اکسسوری خواستید در خدمتیم 😍😎

فدات عزیزم

بهترین واکسنه .خیلی راحته

ن خیلی راحت بدون تب

اصلا سخت نیست

خیلی آسون

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱۳ ماهگی
مامان آرین مامان آرین ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان کایان مامان کایان ۱ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۱ سالگی
مامان گوزل قیزیم🩷 مامان گوزل قیزیم🩷 ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۳ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی