مامانا واکسن یکسالگی چطوره

۳ پاسخ

میگن هیچ علائمی نداره و بچه اذیت نمیشه من هنوز واکسنشو نزدم

خیلی راحته

راحته ب نسبت همه واکسن های قبلی
برا من سخت ترینش دوماهگی بود

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۱۴ ماهگی
مامان دلی مامان دلی ۲ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱۴ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی