۷ پاسخ

موقع زدن گریه میکنه بعدش اوکیه تب اینا نداره
دخترم بعدش دونه زد سرما‌هم خورد

خیلی راحت سبکه تب هم نداره ولی برای اطمینان پاراکیدداشته باش

اصلا بچه متوجه تزریق واکسن نمیشه راحت ترین واکسن یکسالگی هست

هیچی خیلی راحته

کجارفتین واکسن زدین
من هرجا زنگ. میرنم جواب نمیدن

واکسن یکسالگی توپا میزدن یادست؟

من ۳ شنبه دخترمو بردم
خیلی سبکه
بهداشت گفت بین ۷ تا ۱۰ روز احتمال تب هست بعد ۱۰ روز. خودشو تازه نشون میشه

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان دلی مامان دلی ۲ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۱۴ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۴ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی