سلام مامانا واکسن یکسالگی چطوره تب داره؟

۴ پاسخ

نه اصلا خیلی راحته

خیلی خوب بود یه روز تب کم‌ داشت
و گفتن شاید یک هفته بعد علائم سرماخوردگی داشته باشه که نداشت فقط یکم بی قرار بود یکی دو روز

خیلی سبکه ، اما دکتر گفت ممکنه تا ۱۴ روز بعد واکسن تب کنه یا بدنش دونه بریزه بیرون که خداروشکر هیچ کدوم نشد

سلام عزیزم،پسرم تب نکرد سبک بود اما دقیقا ۴روز بعدش تب شدید و اسهال شد ک دکتر گفت امکانش هست عوارض واکسن باشه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱ سالگی
مامان طنین مامان طنین ۱ سالگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱ سالگی
مامان جانا مامان جانا ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی