نه اصلا خیلی راحته
خیلی خوب بود یه روز تب کم داشت
و گفتن شاید یک هفته بعد علائم سرماخوردگی داشته باشه که نداشت فقط یکم بی قرار بود یکی دو روز
خیلی سبکه ، اما دکتر گفت ممکنه تا ۱۴ روز بعد واکسن تب کنه یا بدنش دونه بریزه بیرون که خداروشکر هیچ کدوم نشد
سلام عزیزم،پسرم تب نکرد سبک بود اما دقیقا ۴روز بعدش تب شدید و اسهال شد ک دکتر گفت امکانش هست عوارض واکسن باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.