خیلی راحته
نه اصلا عزیزم
دختر من اون که واکسن زدم حالش خوب بود اصلا انگار نه انگار که واکسن زده حتی استامینوفن هم فقط یه بار بهش دادم
ولی بعداز سه روز تب شدید کرد
سه روز تب شدید داشت دوبار بردمش دکتر گفتند به خاطر واکسن
ولی خیلی از مامان های گهواره میگفتند بچه هاتون اصلا اذیت نشده وتب نکردند
بستگی به بدن بچه داره دیگه
دوتا واکسن یکی پا یکی دست . عوارض ندارن تب نداره و سبکه خیلی ولی خب بچه ها باهم متفاوتن
خیلی سبک عزیزم
منم پسرمو باید۱۳ام می بردم بزنه اما می ترسم با این اوضاع
می گن که واکسن سبکیه
یسالگی چندتا واکسن میزنن؟
تب نداره
کم عوارض ترین واکسنه
دختر من اصلا تب نکرد بازم به بچع ات بستگی داره ایشالا تب نمیکنه 😘
اصلا تب نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.