۴ پاسخ

سبک دوتا هست دست راست پای راست

دوتا، دست و پا

یدونه هستش داخل بازوش،میزنن ن تب داره ن درد نیازی ب استامینفون هم نداره

شندیم خیلی راحته

سوال های مرتبط

مامان ستیا مامان ستیا ۱۶ ماهگی
مامان گردوجانم👶🏻 مامان گردوجانم👶🏻 ۱ سالگی