اصلا سنگین نیس چیزی حس نمیکنی
چون تب نداره من فقط بخاطر دلم روز اول استا دادم حتی بی حالم نبود
خیلی سبکه خیلی
از همه راحت تره
نه سبکهه
نه خوبه
نه عزیزم تنها واکسنی که اصلا بچه اذیت نمیشه نه تب نه بی حالی فقط موقع زدن گریه میکنن تمام.برو با خیال راحت بزن
ن اصلا هیچی نمیفهمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.