مامانا واکسن یکسالگی چجوریه ؟ سنگینه ؟

۷ پاسخ

اصلا سنگین نیس چیزی حس نمیکنی
چون تب نداره من فقط بخاطر دلم روز اول استا دادم حتی بی حالم نبود

خیلی سبکه خیلی

از همه راحت تره

نه سبکهه

نه خوبه

نه عزیزم تنها واکسنی که اصلا بچه اذیت نمیشه نه تب نه بی حالی فقط موقع زدن گریه میکنن تمام.برو با خیال راحت بزن

ن اصلا هیچی نمیفهمه

سوال های مرتبط

مامان گردوجانم👶🏻 مامان گردوجانم👶🏻 ۱ سالگی
مامان پناه جوجم🩷👼🏻 مامان پناه جوجم🩷👼🏻 ۱ سالگی
مامان :)...اریا.... مامان :)...اریا.... ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۷ ماهگی