مامانا واکسن یکسالگی چجوریه کجا میزنن

۵ پاسخ

ب دست راس میزنن اصلا درد نداره هیچی خیلی اسونه

به دست راست میزنند و اصلا هم درد نداره

خیلیییی راحت و اسونه

پسر من اصلا اذیت نشد .به دست راستش زدن

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دلارز مامان دلارز ۱۲ ماهگی
مامان گردوجانم👶🏻 مامان گردوجانم👶🏻 ۱ سالگی