واکسن یکسالگی چجوریه؟تب داره؟

۳ پاسخ

دخترمن ۲۱فروردین واکسن یکسالگی زد و گفتن تا دوهفته مواظبش باش چون واکسن سرخک هم داره و تا یه مدت تو بدن بچه هست حالا بعد دوهفته دخترم امروز علائم سرماخوردگی داره دیگه نمیدونم از واکسن هست یا نه

خیلی سبک بود
اصلا تب نداره

نه اصلا
فقط سرماخورده نباشه بچه ات

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان :)...اریا.... مامان :)...اریا.... ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۷ ماهگی
مامان شاه پسر👑 مامان شاه پسر👑 ۱ سالگی
مامان mah مامان mah ۱ سالگی
مامان آریامهر🦥 مامان آریامهر🦥 ۱ سالگی
مامان طنین مامان طنین ۱ سالگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱ سالگی
مامان جانا مامان جانا ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی