واکسن یکسالگی تب داره؟
راحته؟

۶ پاسخ

بستگي به بچه دراه پسر من تب كرد بدنش ريخت بيرون همون روز دكترش گفت سرخك گرفته از واكسن بعد يك هفته اوريون گرفت دكتر گفت بعضي بچه ها ممكنه هيچ علائمي بدنشون نشون نده بعضي ها هم مثل پسر من باشن بهتره كلا مراقب باشيد بعد زدن واكسن و استراحت كافي داشته باشه

راحته

نه عزیزم نه تب داره نه درد خداروشکر راحته فقط همون اول که واکسن رومیزنن بچه گریه میکنه و تمام

پسر من حتی ی بار استامیتوفن نخورد
انگار اصن نزدمش

راحت. راحت

هنوز نزدم چون مسافرت بودم

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان هلن مامان هلن ۱۷ ماهگی
مامان پناه🥰 مامان پناه🥰 ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان طنین مامان طنین ۱ سالگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱ سالگی
مامان جانا مامان جانا ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی
مامان سارینا مامان سارینا ۱ سالگی