واکسن یکسالگی راحته؟

۶ پاسخ

آسون ترین واکسنه

اره خیلی

خیلی راحته

خیییلی فقط موقع واکسن زدن درد داره بدش اصلا هیچ عوارضی نداره دردی تبی چیزی نداره

بله فقط چند روز بعدش تب میکنه

اره برای دختر من راحت بود اصلا تب نکرد

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان آریامهر🦥 مامان آریامهر🦥 ۱ سالگی
مامان پناه🥰 مامان پناه🥰 ۱۶ ماهگی