۱۲ پاسخ

واس پسر من سخت ترین واکسن بود و تک تک علائم بیماری هایی ک واکسنشونو رده بود تو بدنش نشون داد

ن راحتترین واکسن

نه استامیفومن لازم نیس من دیروزدخترم زدولی دیروزکامل همش گریه کرد

دخترم دیروز زد دیروز بهش هر ۴ ساعت استا دادم امروز می‌خوام هر ۶ ساعت بدم واکسن سبکیه

استا بده چون هم درد پاش کم میشه هم بیشتر استراحت می‌کنه من هر شش ساعت استا دادم فقط یه روز، خیلی سبک و راحته کلا

پسرم دیذوز زد یکم تب کرد استا دادم

من دیروز واکسن پسرم و زدم از قبلیا خیلی خیلی بهتر بود و سبک اصلا اذیت نشد فقط یکم شب تب کرد که استا دادم الان اوکی

همه میگفتن راحته ولی برا بچه من یکم سخت بود
روز اول تا صبح فرداش تب میکرد با استا پایین نمیومد تبش
از ظهر روز دوم دیگه تب نکرد و طوریش هم نبود

من اصلا ندادم چون بچم حتی نفهمید امپول رو خیلی سبک بود براش تب و بی قراری نداشت اشتهاشم کم نشد نق هم نزد

نسبت به قبلی ها اره
هر ۴ ساعت بده ولی بعضی از بچه ها کمتر تب میکنن شاید اصلا لازم نشه شایدم ۶ ساعت یه بار بشه

روز اول ۴ساعت روز دوم ۶ساعت

نه اصلا لازم نیست بنظرم.

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان هلن مامان هلن ۱۷ ماهگی