۱۲ پاسخ

خیلی راحته

اصلا انگار واکسن نزده‌بودیم ‌... انقد راحت و سبکککک

ن تب دار ن درد راحت

هر بدنی فرق داره اکثریت راحت بوده براشون ولی برای پسر من سخت ترین واکسن بود امیدوارم برای بچه شما راحت باشه

راحت بود

خیلی راحتههه

خیلی خیلی راحته

مگه یک سالگی واکسن دارهههههههههههه؟😭😭😭😭

خیلی راحته

راحته

راحتهههه نترس سبکه همون لحظه گریه میکنه و تاماام حتی تبم نداره

راحته

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان هلن مامان هلن ۱۷ ماهگی