خیلی راحته
اصلا انگار واکسن نزدهبودیم ... انقد راحت و سبکککک
ن تب دار ن درد راحت
هر بدنی فرق داره اکثریت راحت بوده براشون ولی برای پسر من سخت ترین واکسن بود امیدوارم برای بچه شما راحت باشه
راحت بود
خیلی راحتههه
خیلی خیلی راحته
مگه یک سالگی واکسن دارهههههههههههه؟😭😭😭😭
خیلی راحته
راحته
راحتهههه نترس سبکه همون لحظه گریه میکنه و تاماام حتی تبم نداره
راحته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.