واکسن یک‌سالگی چجوریه؟

۷ پاسخ

توهم ک مثل منی منم از این یکی زیادی میترسم از اینورم میبنم بچه ام بزرگ شده میگم تکون میخوره زیاد ورجه وورجه زیاد میکنه اذیت میشه ادیتمم میکنه

سلام گلم خوبید
من کانال لوازم ارایشی بهداشتی دارم توی روبیکا
قیمتام اکثرا زیر ۱۰۰ هست و محصولات باکیفیت و متنوعی دارم
ممنون میشم ی سری ب کانالم بزنید چون با دیدن قیمت هام شوکه میشید
shop_vivi

من کلا یادم رفت واکسن زده بس ک راحت بود

خیلیی راحت

عالیه خیلی راحته نیازی به استامینوفن نداری

واسه هربچه ای با اون یکی بچه فرق میکنه ممکنه واسه یکی راحت باشه واسه یکی سخت

خیلی راحته

سوال های مرتبط

مامان :)...اریا.... مامان :)...اریا.... ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۷ ماهگی
مامان شاه پسر👑 مامان شاه پسر👑 ۱ سالگی
مامان آیلین مامان آیلین ۲ سالگی
مامان میم🤍 مامان میم🤍 ۱ سالگی
مامان شاه پسر👑 مامان شاه پسر👑 ۱ سالگی
مامان ستیا مامان ستیا ۱۶ ماهگی
مامان گردوجانم👶🏻 مامان گردوجانم👶🏻 ۱ سالگی
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی