واکسن یکسالگی چجوریه بچم ضعیفه استرس دارم

۵ پاسخ

خوبه واکسنش ولی بهداشت به من گفت حتما تا سه روز بهش استامینوفن و بدی

اصلا ن تب ن کیسه آبگرم و سرد ن استا ن پاراکید هیچی و حتی هیچ دردی هم نداره انگار ن انکار واکسن زده

آسون ترین و سبک ترین واکسنی که میتونین بزنین اصلا نگران نباشیت

برا پسرم که خیلی سبک بود ی دست راست و پای چپ

خیلی راحته تب نکرد اذیت نشد

سوال های مرتبط

مامان :)...اریا.... مامان :)...اریا.... ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۷ ماهگی
مامان شاه پسر👑 مامان شاه پسر👑 ۱ سالگی
مامان mah مامان mah ۱ سالگی
مامان آیلین مامان آیلین ۲ سالگی
مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی