واکسن یکسالگی چجوریه؟

۱۰ پاسخ

خیلی خیلی سبککککک و راحته

سبکه

آب خوردن ۳روز پیش دخترم زد دستشو که زد حتی گریه هم نکرد پاشو زد گریه کرد تب نکرد بی آزارترین واکسنه

واس دخترمن خیلی سنگین بود

واسه دختر منم سبک بود

سبک وراحت😇

راحت.

سبک بود

خیلی خیلی سبک

پسر من سبک بود

سوال های مرتبط

مامان :)...اریا.... مامان :)...اریا.... ۱ سالگی
مامان شاه پسر👑 مامان شاه پسر👑 ۱ سالگی
مامان mah مامان mah ۱ سالگی
مامان آیلین مامان آیلین ۲ سالگی
مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی
مامان میم🤍 مامان میم🤍 ۱ سالگی
مامان شاه پسر👑 مامان شاه پسر👑 ۱ سالگی
مامان ریحانه خانوم🌸 مامان ریحانه خانوم🌸 ۱ سالگی
مامان گردوجانم👶🏻 مامان گردوجانم👶🏻 ۱ سالگی