خانما واکسن یکسالگی چجوریه ؟

۵ پاسخ

خیلی راحته میشه اصلا اسمشو واکسن نزاشت

خداراشکر عالی

سبک و راحت

راحته عزیزم نهایت یکی دوشب باید چک کنی تب نکنه

راحته نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان ریحانه خانوم🌸 مامان ریحانه خانوم🌸 ۱ سالگی
مامان :)...اریا.... مامان :)...اریا.... ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۷ ماهگی
مامان شاه پسر👑 مامان شاه پسر👑 ۱ سالگی
مامان mah مامان mah ۱ سالگی
مامان آیلین مامان آیلین ۲ سالگی
مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی
مامان میم🤍 مامان میم🤍 ۱ سالگی
مامان ستیا مامان ستیا ۱۶ ماهگی
مامان گردوجانم👶🏻 مامان گردوجانم👶🏻 ۱ سالگی