واکسن یکسالگی چجوریه چندتاست ؟؟

۴ پاسخ

منم صبح بردم زدن، یه دونه تو دست راستش زد. فعلا خدارو شکر اوکیه

دوتا یکی تو دست یکی تو پا ۲۴ ساعت احتمال تب و درد داره واسه دختر من اینطور بود تا زه زدم

یکی فقط به بازوش میزنن،اصلا هم درد و تب نداره،حتی بچه من بیقراری هم نکرد

برای ما یکی بود ولی عالیه و سیبک

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان مهدی ‌و دخترم مامان مهدی ‌و دخترم ۱ سالگی
مامان الارز مامان الارز ۱ سالگی
مامان دختر باباش مامان دختر باباش ۱ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۲ سالگی
مامان کیاراد مامان کیاراد ۱ سالگی