سلام مامانا واکسن یکسالگی تب هم داره ؟

۷ پاسخ

سلام نه عزیزم هیچ عوارضی نداره نه تب نه چیزی راحته

نه اصلا راحت ترین واکسنه

سلام برامن ک تب نکرد ولی محض اطمینان شب اول بهش استامینوفن دادم

نه گلی

نه
تب بالا اصلا نداره
خیلی خیلی جزئی شاید هم اصلا تب نکنه

اره پسر من تب داشت خیلی کم شب

سلام.نه خیلی راحته

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۱۴ ماهگی
مامان طنین مامان طنین ۱ سالگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱ سالگی
مامان جانا مامان جانا ۱ سالگی