۳ پاسخ

دوتا اصلا تب نداره

یکی دست یکی پا سمت راست نه تب نداره هیچی نداره فقط همون لحظه که سوزنو میزنه درد میکنه گریه میکنه

یکی دست یکی پا
دختر من تب نکرد خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱ سالگی
مامان جانان کوچولو💗 مامان جانان کوچولو💗 ۱ سالگی
مامان هایلین مامان هایلین ۲ سالگی
مامان طنین مامان طنین ۱ سالگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱ سالگی
مامان جانا مامان جانا ۱ سالگی