واکسن یک‌سالگی هم سخته و تب داره ؟

۸ پاسخ

نه خیلی راحته من حتی یه بار هم استامینوفن ندادم بهش

نه خیلی راحته

خیلی خیلی سبک راحت

ن خیلی راحته

اصلاااااااا

نه منکه دو روز بعدش دخترم مریض شد هنوزم سرفع میکنه نق نق نمیدونم عوارض واکسنه یاچی

ن سخته ن تب

نه اصلا
راحت ترینه

سوال های مرتبط

مامان آقا کوچولو👶🏻 مامان آقا کوچولو👶🏻 ۲ سالگی
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی