سلام واکسن یک‌سالگی چطوره

۵ پاسخ

به نسبت واکسن های قبلی وقتی زد تا خونه تقریبا گریه کرد قبلی هارو گریه نمیکرد یکم بی قرار بود ولی تب نکرد بعد سه روز اوکی شد

اصلا نگران نباش
خیییلی سبکه
و بچه فقط درد آمپول زدن رو داره
پسر منکه اینطور بود

آنيل و تا اوردم خونه سرما خورد و سرفه زياد
تا الان پدرم در اومده

اسون بود الهی شکر

دخترمن زد خیلی گریه کرد نمیتونست پاش زمین بزار خداروشکر تب نکرد

سوال های مرتبط

مامان دلی مامان دلی ۲ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۱۴ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی