واکسن یک‌سالگی چطوره؟! سبکه اذیت نمیشن!؟

تصویر
۷ پاسخ

خیلی راحته

خیلی راااحته
خیلی

برا دختر منم سبک بود

عالیه

شمیدم خیلی راحته
حتی استاهم نمیخاد

خیلی سبکه

بسیار سبک و راحت بود واسه دختر من شکرخدا

سوال های مرتبط

مامان نیهاد مامان نیهاد ۶ ماهگی
مامان آیهان وآوین🫄🧡 مامان آیهان وآوین🫄🧡 ۱ سالگی