واکسن یکسالگی سبکه؟ چه جوریه؟ یدونه هستش؟ به دست؟

۵ پاسخ

خیلی سبکه یکی به دسته یک پا

عه منم پسرم باید ببرم واکسن یسالگی

دختر من دوتا بود ولی خیلی سبک بود

پسرمنم فردا واکسن داره

یدونه ب دسته اره خداروشکر سبکه

سوال های مرتبط

مامان نیهاد مامان نیهاد ۶ ماهگی
مامان آیهان وآوین🫄🧡 مامان آیهان وآوین🫄🧡 ۱ سالگی