بچه ها واکسن‌ یک‌سالگی چطوره

۷ پاسخ

عالیه سبک بدون تب

راحتترین واکسنه

سلام گلم. خیلی راحت و سبک هستش.تب نداره اصلا نگران نباش. فقط موقع تزریق یکم گریه میکنه همین

ما هم باید بزنیم .

پس فردا ما هم داریم 😙🥲🥲

خیلی خوبه اذیت نداره

خوبه راحته اصلا درد نداره ..دخترمن یکم بیحال شدا داغ میشد ولی پاراکید میدادم اوکی

سوال های مرتبط

مامان دلی مامان دلی ۲ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱۴ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی
مامان دختر زیبای من💞 مامان دختر زیبای من💞 ۲ سالگی