واکسن یکسالگی چندتاست از دسته یا پا

۷ پاسخ

دوتا
یدونه دست راست
یدونه پای راست

دوتاست راحتم هست

یدونه دست راست ویدونه پای راست واکسن سبکیه تب ودرد اینا نداشت

دو تا یکی دست یکی پا
پسر من شبش کمی تب کرد دو بار پاراکید دادم بهش

خیلیم سبکه تب نداره .اما فکرکنم بازم بستگی ب بچه ها داره اما بهداشت گفت سبکه

دوتا یکی دست راست یکی پای راست

برای پسرم یدونه از پا زدن فقط

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۱۲ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان مهدی ‌و دخترم مامان مهدی ‌و دخترم ۱ سالگی