۴ پاسخ

من هفته پیش زدم‌ یکی به دست یکی به پا ، تب هم نکرد خدا رو شکر فقط گفتن واکسن mmr , ممکنه ۵ روز بعد علائم سرماخوردگی و دونه های قرمز بده، پنوموکوک عوارضی نداشت

یکی دست یکی پا
نیم ساعت قبلش پاراکید بده
روز اول نیازه

منم اون هفته زدم دوتا توپاراست زد

اگه جدیدا رو‌ میزدی دوتاست اگر نه یکیه
یکی دست یکی پا
خیلی سبکه
نه نیازی نیست،تب هم نداره شاید گرم بشه ولی کم میشه که تب کنه

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۱۲ ماهگی
مامان الارز مامان الارز ۱ سالگی
مامان دختر باباش مامان دختر باباش ۱ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۲ سالگی
مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی